ALİ'NİN BÜYÜK SORUNU PART 6

 Doktor bana: 'kendini motorun önüne atmışsın intihar etmeye çalışmışsın' dedi. Bende: 'yok öyle bir şey' dedim. 'Yolda normal yürüyordum birden gözlerim karardı sonra gözlerimi burada açtım' dedim. Doktor da bana: 'Sana çarpan adam öyle anlatmadı ama' dedi. bende: 'ya nasıl olmuş?' dedim sitem eder bir şekilde. Doktor o adamı getirdi odama. O adam da: 'Sen niye benim önüme atladın bundan daha önemlisi sen benim önüme atlamadan önce kiminle tartışıyordun?' dedi. 'Bende o an sadece yürüdüğümü hatırlıyorum ve adamın dediği gibi bir şey olduğunu hatırlamıyordum.' Daha sonra da adam bana dedi ki: 'Sanki yanında biri varmış gibi kavga ediyordun ve bağırıyordun sonra benim motorumun önüne atladın.' dedi. Ben olanları hâlâ anlamamıştım. Daha sonra annem geldi yanıma. bana bakıp ağlıyordu. Anneme dedim ki: 'Sen şu adamı dinledinmi ne saçmalıyor o.' dedim. Annemde bana: 'Sen o dediklerini yapmışsın işte yolun ortasında biriyle kavga eder gibi yürümüşsün ve de motorun önüne atlamışsın. Delirdinmi sen.' dedi bana. Bende o'na: 'öyle bir şey olmadığını ama ne olduğunuda hatırlamadığımı' söyledim. 'Neyse tamam boşver şimdi bunları' dedi bana ve taburcu evraklarını imzaladı. Daha sonra eve gitmek üzere yola çıktık. Eve vardığımızda daha önce bahsettiğim kitabın hâlâ masamın üzerinde bulunduğunu gördüm. Annem görmeden hemen alıp yatağın altına saklamıştım o kitabı. kitabın son sayfası boştu. o sayfaya ben bir şeyler yazayım dedim. Ancak keşke yazmasaydım dedim. Merhaba ben Ali yazdım ve yazı yavaş yavaş silindi ve başka bir yazı belirmeye başladı. "MERHABA!". Korkmuştum. hemen internette kitabı araştırmaya başladım. yaptığım uzun araştırmalar sonucu bir büyü kitabı olduğunu anladım. kitabı biraz inceledikten sonra içinde bir yazı dikkatimi çekti. "BİR CİNİ ÖLDÜRMEK". Hemen orda yazanları uygulamaya başladım. arapça bir şeyler yazıyordu. Onları arapçadan türkçeye çevirdim önce. Daha sonra yazanları uygulayıp arapça yazan duanın türkçe çevirisini  okumaya başladım. etrafımda ışıklar yanıp sönmeye başladı. çok korkuyordum ve ağlıyordum. sert bir ses "ALİ YANIMA GEL, ALİ BURAYA GEL, İNTİKAM!" diye bağırıyordu. Çok korkmuştum. Daha sonra annemin bağırışlarını duydum. "ALİ KORKMA YAVRUM" "Hemen yardım çağırıyorum" dedi ve evden çıktı. biraz vakit geçmişti. ben hâlâ korkuyordum. Annem eve geldi ve yanında birini de getirmişti. getirdiği kişi mahallenin imamıydı. İmam başımda ayetel kürsi, felak ve nas sûrelerini okudu ve ben biraz rahatlamış gibi hissediyordum. Bana: ""Ne zaman böyle hissedersen benim okuduğum sûreleri oku rahatlarsın okuduğun zaman sana yaklaşamazlar" dedi. Daha sonra imamın gözüne baktığım kitap ilişmişti. Bana sinirli bir sesle "Bu kitabı nereden buldun?" diye bağırdı. Bende "Bu olaylar başladığında masamda beliriverdi." dedim. Kitabı alıp gitti. Annem ve ben çok korkmuştuk. Hâlâ kalbimiz çok hızlı atıyordu. O gün zar zor uyuduk. Ertesi gün imam yeniden bize gelmişti. Annemle konuştu. Annem konuşmanın ortasında ağlamaya başladı. İmam ona: ..............


DEVAMI PART 7 DE.