KORKUNÇ AKŞAM

 2016 yılının Aralık ayıydı yılbaşını dayımlarda kutlayacaktık. Annem ,  ben ve kardeşim dayımların evine İzmir Çeşmeye gittik. Ev iki katlı bir evdi. Yıl başı gecesi yaklaşıyordu . Akşam yemeği yemek  için masaya geçtik. Yemeğimizi yiyorduk. Yengem bahçeden ses geldiğini söyledi , bir süre sonra annemde bahçenin köşelerinde duran ışıkların önünden geçen birisinin gölgesini gördüğünü söyledi. Evde tektik dayım hava alanına arkadaşını almaya gitmişti. Bahçeden bir ses geldi bu sefer hepimiz korkmuştuk kalktık ve panjurları kapattık . Ben bahçeden eve açılan büyük  kapının panjurunu kapatırken yanlışlıkla ipini koparmıştım. Hızlıca üst kata çıktık korkudan titriyirdum. Üst katın balkonuna gidip yan komşuya seslendik , yan komşu evin bahçesine baktı ve kimsenin olmadığını söyledi. Aşşağıya indik büyük kapının panjurunu açmaya çalışıyorduk annem yukardan ipi çekiyor bende eğilmiş aşşağıdan yukarı doğru ittiriyordum. Panjur biraz açıldıktan sonra hemen karşımda bir çift ayak gördüm. Panjuru geri bıraktım ve gördüklerimi anlattım. Dayımı aradık onun gelmesini bekledik. Dayım geldiğinde kapıyı açtık ve bahçeye çıktık. Arka tarafa gittiğimizde evin kedisini ölü bulduk.