KORKUNÇ BİR ANI

kasvetli bir yaz akşamı idi. Her zamanki gibi evde oturmuş film izliyordum. Bir an için camdan bir ses geldiğini sandım. Gittim baktım. hiçbir şey yoktu. Bir süre sonra televizyonun başında uyuya kalmışım. Gözlerimi açtığımda hiç bir yerimi hareket ettiremiyordum. Çok korkmuştum. bağırmak istedim bağıramadım. Bi an için öldüğümü zannettim. Aradan 5 dakika kadar bir süre geçti. kendime gelmiştim. Hemen internette araştırma yaptım. Bana ne olduğun bulmuştum ama okuduklarıma inanamadım. O satırlarda yazan şey bir karabasandı. Yani uykudayken yanına cin gelmesi. Bu olaydan sonra cinlere karşı olan merakım artmıştı. sürekli onları araştırmaya başlamıştım. Araştırdıkça merakım artıyordu. En son olarak bir büyü kitabını buldum. O büyü kitabını okumayı iple çekiyordum. Ama her okumaya çalıştığımda başıma bir şey gelmişti. Birinci okumamda deprem oldu. İkinci okumamda evim yandı ama ne gariptir ki o kitap yanmamıştı. çok şaşırmıştım. acaba o kitabi koruyan bir şey mi vardı? Bir hocaya gittim o kitapla birlikte. Hoca kitaba baktı ve bana: "Sen bu kitabı nereden buldun?" diye sordu sert bir şekilde. Korkmuştum ne olduğunu sordum. O sorusunu tekrarladı. Bu sefer ona dedim ki:"internetten tanıştığım bir arkadaşım verdi." dedim. Hoca bana dedi:" ki bu kitap lanetli bu kitaba kimse sahip olamaz bu kitap herkese sahip! olabilir." Korkmuştum bana bir muska yazıp verdi. ve onu hic üzerimden çıkarmamamı söyledi. Hocayı dinledim ve altı ay boyunca muskayı hiç üzerimden çıkarmadım. Ama. sonra herşey geçti nasılsa deyip muskayı çıkarttım. çıkarttığım anda bayılmışım. gözlerimi açtığımda hic bilmediğim bir yerdeydim. korkuyordum. Muska hâlâ elimde duruyordu. hemen o muskayı taktım. ve yine bayıldım ama bu sefer uyandığımda evdeydim. Hemen hocaya gittim. Olanları anlattım. bana bağırdı ve dedi:"sana ne olursa olsun o muskayı çıkartmamanı söyledim niye beni dinlemedin! şimdi içlerinden en tehlikelilerden bir tanesi seni ele geçirmeye çalışıyor ve vücudunda dolaşıyor. seni kurtarabilmemiz ya onu öldürmeliyiz!" çok korkmuştum hemen ordan kaçtım evime gittim. yatağıma yatıp yorganı kafama kadar çektim. öyle uyuya kalmışım. ruyamda hic tanimadığım biriyle konuştuğumu gördüm. o bana diyordu ki: "seni ele geçirdim kontrölünü tamamen bana ver" bende ona karşı çıkıyordum. bana öyle bir bağırdı ki yerdeki taşlar çatladı hemen kaçtım ordan. çok korkmuştum. dua ediyordum. koşarken önümde birden bir karanlık gördüm ve içine girdim. burada tekrar aydınlığa çıktığımda yatağımdaydım uyanmıştım yani. "oh be! ruyaymış" dedim kendi kendime.