KORKUNÇ GECE PART 3

Hoca:Sana bu denli zarar veren şey tam olarak bir kabile. Zulzula kabilesi. Bu kabile bulaştığı kişiyi öldürmeden rahat bırakmaz. Senin için ne yapabileceğimizi araştırıp durdum. Ama ne yazık ki kayda değer bir sonuca varamadım.
Ancak ben kendi bildiklerimden yola çıkarak bir şeyler deneyeceğim. Tabi seninde iznin olursa.
Ben hemen olur anlamında kafamı salladım ve anneme baktım.  Annem: "Hayır olmaz, oğlumu kobay faresi gibi deneylerine tabi tutmana izin veremem" diyordu.
Ben hemen dolu gözlerle anneme baktım ve ağlamaklı bir sesle: "Lütfen anne yoksa ben kendi canıma kıyacağım!" dedim.
Annem ikna olmuş gibiydi. Gözleri dolmuştu. Birden söze atıldı: "Umarım yapacağın şey oğlumu iyileştirir."
Hoca: "Oğlunda iyileşecek bir şey yok onun vücudundan def edilecek şeyler var ve ben elimden geleni yapmaya hazırım. Sizde hazırsanız işe ilk olarak bir nuska ile başlıyacağız. Delikanlı! Bu nuskayı hiç, bir zaman boynundan çıkartmayacaksın anlaştık mı?" dedi.
Bende tamam hadi ne olcaksa olsun dedim.
Hoca masasının başına geçti ve eline değişik bir kalem, mürekkep, ve garip bir kağıt almıştı. Kağıda başka bir dilde bir şeyler yazıyordu. Nihayet bitirmişti yazmayı. hoca ne yazdığını açıklamıştı sonunda. Bir nuska yazmıştı bana evet. "Bunu sakın boynundan çıkarma! " dedi.
Annem ve ben teşekkür edip eve doğru yola çıktık. eve vardığımızda kendimi çok yorgun hissediyordum. Kendimi yatağa zor attım ve atar atmaz uykuya daldım. Uzun zamandır ilk defa bu kadar rahat uyuyordum. Uyandığımda çok iyi hissediyordum.
Nuska hala boynumdaydı hocanın da dediği gibi onu hiç boynumdan çıkarmıyordum.
Neyse annem beni kahvaltı etmeye çağırmıştı. Hemen elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı masasına oturdum. Annem söze girdi:"İyi uydunmu bu akşam?"
Bende:"Evet anneciğim çok rahat uyudum, hatta uzun zamandır bu kadar güzel bir uyku uyumamıştım." dedim. Annem bana:" Sen uyurken sana çok seslendim cevap vermedin, uyanmadın. Bir an öldüğünü bile sandım hemen yanına geldim ölmediğini anlayınca çok rahatladım."dedi. Bu, benim garibime gitmişti. Çünkü ben uykusu hafif biriyimdir. Ama nedense annemin bana anlatıklarını yani uyurken bana seslendiğini falan duymadım dolayısıyla uyanmadım. Ya annem rüyasında görmüş bunları ya da gerçekten bende bir tuhaflık vardı. Canım sıkılmıştı bu duruma. Ya bir terslik varsa? Ya bir sorun çıkarsa? diye düşünmekten alıkoyamıyordum kendimi.
Daha sonra arkadaşlarımla birlikte olmak istedim. Ve hemen Ali'yi aradım. "Bu gün buluşalım mı Ali?" dedim. Ali'de: "Tabiki de beş dakkaya ordayım!" dedi. Gerçektende dediği gibi beş dakka sonra Ali gelmişti. Beraber yola çıktık ilk önce bir avm ye gidip alış veriş yapacaktık. Daha sonra bir yerlerde oturup bir şeyler yiyip içecektik. Alış verişi bitirmiştik. Tam bir cafede oturmuş sipariş verirken annem aradı beni ve bana:"Hemen eve gel!" dedi. "Noldu?" dedim ve tekrar endişeli bir şekilde "Hemen eve gel!" dedi. Ali'ye olanları anlattım. Hemen kalktık ve benim evime doğru gittik. Eve vardığımızda ikimizde şok olmuştuk...
DEVAMI PART 4 TE....