CİNLER VE İNSANLAR PART 5 ( SON PART )

Hoca: size yardımcı olamam çünkü anlattıklarına göre dedenin öldürmeye çalıştığı adam benim kardeşim o yüzden buradan def olun gidin bir an önce dedi.

 Arkamıza bile bakmadan o lanet hocanın yanından uzaklaştık. İş bize kalmıştı olanları anlayıp olayı çözmemiz lazımdı. Benim eve gittik büyü kitabından biraz araştırma yapmamız lazımdı. Eve girdik içeride garip bir hava vardı tüylerimiz diken diken olmuştu. Kitabı aldık ve başımıza gelen olayları araştırmaya başladık. Ben kitabı okuyordum Ali ise önemli bulduğumuz ve bu olayı çözmemize yardımcı olacak yerleri not alıyordu. Hoca bize yardım etmese de kendi başımıza biraz bilgi toplayabilmiştik. Evden çıkarken tuvaletten pis bir koku geldiğini fark ettik bakmaya gittiğimizde benim kedim ölü bir şekilde klozetin içerisindeydi, bu bir işaret olabilirdi önce evimin yanması şimdi ise kedimin ölmesi bunlar tesadüf olamazdı bizi yıldırmak için ellerinden geleni yapıyorlardı. Ama o an ona takılmamalıydık geçen her bir dakika Ali'nin dedesini kurtarmamızı tehlikeye atıyordu. Kediyi evde bırakıp dedesinin evine gittik. Topladığımız bilgilere göre ahırda yaşadığımız olay büyünün orada yapıldığını ve dedesinin anlaşma yaptığı cinlerin o büyünün bozulmasını engellemek için bize bu tarz bir oyun oynadıklarını gösteriyordu. Zaten ahıra girdiğimizde ne bebeğin ne de adamın orada olmadığını gördük. Ali samanların yığılı olduğu odaya bakıyor bende eskiden hayvanların olduğu bölümü inceliyordum. Ama hiç de rahat değildik yukarı kattan surekli çıtırtılar geliyor ve ahşap döşeme dökülüyordu. Ali samanlı odadan bana seslendi bir paket bulduğunu söylüyordu. Odaya gittiğimde kimseyi bulamamıştım samanların içerisini biraz karıştırdıktan sonra Ali'yi buldum sanki can çekişiyordu. Ali'yi sürükleyerek kapının önüne çıkardım Ali'nin anne ve babasını aradım. Hemen hastaneye götürdük ,ama acı haber geldi Ali ölmüştü otopsiye götürdüler ölüm sebebi ise kalp krizi çıktı. Keşke böyle bir şeye hiç girişmeseydik, keşke bu saçma sapan iş için Ali'nin böyle şeylere kalkınmasını önleseydim. Ama son pişmanlığım çare değildi artık bu vicdan azabıyla yaşayamazdım. O yüzden ölmeden önce başımdan geçen bu boktan olayları bir kağıda yazmak istedim elveda...

Not: Bu olaylardan sonra Mustafa kendi evinde bilekleri kesik ve kanlar içerisinde ölü bulundu. İntihar ettiği ve din tarafından günah kabul edilen olaylara bulaştığı için hiç bir hoca cesedini yıkamak ve defnetmek istemeyince ve alileside sahip çıkmayınca Eskişehir'deki kimsesizler mezarlığına gömüldü.