ALİ'NİN BÜYÜK SORUNU

Ali odasında korku filmi izliyordu. filmin en heyecanlı yerinde Annesi birden odaya paldır küldür girdi. Ali'ye yönelerek: "ne yapıyorsun sen burada?" dedi. Ali'de Anne'sine: "Film izliyorum." dedi. Annesi'de: "tamam." dedi ve ekledi: "oğlum benim dışarda 1-2 saatlik bir işim var." evi dağıtma uslu uslu otur." Ali: "tamam anneciğim hadi görüşürüz." dedi. Annesi çıktıktan sonra Ali bir müddet daha film izlemeye devam etti. Sonra film izlemeyi bırakıp instagram'a girdi. instagramda CİNLİ KÖŞK adlı sayfayı takip ediyordu. O sayfanın paylaştığı korku hikayelerini severek okuyordu. ve okurken de hikayeleri zihninde canlandırıyordu. Tam şansına instagram'a girdiği gibi yeni hikaye paylaşıldığını gördü. Hemen hikayeyi okumaya başladı. Hikayenin en heyecanlı kısmına geldiğinde oturma odasından bir ses geldi. Biraz ürkmüştü.
Oturma odasına doğru yöneldi. tam oturma odasının kapısına yanaştı. oturma odasına girmişti ürkerek. baktı odada kimse yoktu. Biraz bakındıktan sonra yere bir şeyin düştüğünü farketti. eğilip yerden aldı o şeyi. düşen şey resimmiş. Resimde annesi ve babasının ortasında duruyordu. Resmin çerçevesi kırılmıştı. Ali'nin iki yanından çatlamıştı çerçeve. Ali kırılan çerçeveye bakıp ağladı. çünkü babasını yeni kaybetmişti. Sonra biraz toparladı kendini. Ali'nin babasının ölüm nedeni tam olarak bilinemiyordu. Ali etrafına bakındı cam kapı hiç bir şey açık değil çerçeve niye düşmüştü acaba diye düşündü. biraz sonra annesi geldi:"burada neler oldu?" diye sordu. Ali'de olanları anlattı. annesi Ali'ye: "hadi git uyu." dedi. ve onu odasına gönderdi. bir kaç saat sonra Ali'nin odasından bağırma sesleri geldi. Annesi Ali'nin odasına bakmaya gitti. Ali birisiyle konuşuyormuş gibi sayıklıyordu ve bağırıyordu. Annesi aliyi uyandırdı ve aliye sordu: "Ne oldu oğlum?" . Ali'de:  "Anneciğim rüyamda silüet olarak bazı şeyler görüyorum." dedi. "Beni çağırıyorlar gitmek istemiyorum. bana bağırıyorlar. bende onlara bağırıyorum.". Annesi: "tamam oğlum sen sakinleş ve uyu" dedi. Ali tekrar uykuya daldı. Sabah olunca da annesi onu alıp bir yere götürdü. Gittiği yerde bir adam vardı. Alinin annesi ona hocam diyordu. Anlaşılan annesi aliyi bir hocaya götürmüştü. Hoca ali'ye: Noldu anlat." dedi. Ali'de anlattı. Hoca onlara dönerek: "size yardım edeceğim ama bu biraz zor olacak. çünkü bir insanın başına gelebilecek en kötü şey gelmiş sizin başınıza. ama dediğim gibi size yardım etmeye çalışacağım ama çok zor olacak bu süreçte sizde bana yardımcı olacaksınız ve dediğim her şeyi harfi harfine uygulayacaksınız. şimdi birinci adıma gelelim. yapacağınız şey şu:.................................."


DEVAMI HİKAYENİN İKİNCİ BÖLÜMÜNDE...