KORKUNÇ GECE PART 2

....
Kendi kendime:"Neler oluyor bana?" dedim.
Hemen rüya tabirleri kitabına açtım ve gördüğüm rüyayla ilgili küçücükte olsa bir ipuçu arıyordum. Artık bu durumdan sıkılmaya başlamıştım. Her sayfayı titizlikle okuyordum. Sonunda bir şey buldum rüyamla ilgili. Okuduğum yorumda şöyle diyordu:"Görünmeyen güçler size zarar vermeye çalışıyorlar dikkatli olun!".
Peki ama görünmeyen güçlerden kastı neydi ? Hemen bunu araştırmaya başladım.
Google amcadan öğrendiğime göre görünmeyen güçler cinler melekler ve şeytanlarmış. Bunların arasında şeytanlar ve cinler zararlılarmış. Bunlar hakkında araştırma yapmaya başladım. Şeytanlar insanlara sadece vesvese verebiliyorlarmış yani zarar veremiyorlarmış. Ama cinler ! Cinler insanlara ya büyü yoluyla yada aşık olarak musallat olabiliyorlarmış. Hemen ailemden habersiz bir hocayla görüşmeye gittim. Hoca bana tam olarak ne olduğunu anlayamamıştı. İyice korkmaya başlamıştım. Hoca beni telkin ederken ben birden ona kafa göz Allah ne verdiyse daldım. Daha sonra hoca bana okkalı bir şamar patlattı. Ve annemi aradı. Annem geldiğinde ona olanları anattı. Annem benim oğlum yapmaz yapamaz diyordu. Hoca:"Artık yapar!" dedi. ve ekledi " Onun her saldırgan tavrını kayıt altında tutun. Mesela gün içinde ne zaman bu kadar sinirli oluyor ne zaman sakinleşiyor hepsini not edin!". Eve doğru gidiyorduk. Annem bana kızmıştı.
- Sen neden benden habersiz böyle birşey yaptın?
- Korktum sana anlatamadım.
- Oğlum! Ne olursa olsun benle paylaşabilirsin.
Nihayet eve varmıştık. Eve gittiğimizde hemen yatağıma yattım. Uyuya kalmışım ki bir anda annemin sesiyle irkilerek uyandım. Sabah olmuş. Hoca annemi tekrar arayıp bizi yanına çağırmış. Hemen alelacele kahvaltı edip yola çıktık. Hoca nın yanına vardık. ve konuşmaya başladık:
Hoca: Sana nolduğu hakkında bir fikrin varmı ?
Ben: Araştırma yaptım. Cinler olduğunu biliyorum.
Hoca: Hayır bende ilk geldiğinde basit bir cin vakası sanmıştım ama sana bu denli zarar veren şey tam olarak ........
DEVAMI PART 3 DE.