KORKUNÇ GECE

Bu gece uyku tutmamıştı beni. Yanı başımda duran telefonu elime aldım ve internette dolaşmaya başladım. saat iki - üç gibi birşeydi. Susamıştım. Kalkıp yatağımın karşısında duran çalışma masamın üstünde duran bir bardak suyu içtim. Tekrar yatağıma yatarken camda bir şey gördüğümü sandım. bu arada iyice uykum gelmişti. yatağıma yatar yatmaz uyuyakalmışım. Rüyamda gene yatağımdan kalkıp oturma odasına gidip orda bağırıp çağırıyordum. Tam kapıdan dışarı çıkacaktım ki kapının önünde kocaman simsiyah bir köpek gördüm. Hemen kapıyı kapatmaya çalıştım. ama başaramadım. Köpek bana saldıracaktı tam o sırada uyandım. odamda yatağımdan düşmüşüm. Bir müddet bunu düşündükten sonra annemin yanına gittim. Bana:"Dün geceki halin neydi?" öyle dedi. Bende:"Ne oldu?" dedim. O'da:"Dün gece odandan çıkıp gelip burda biraz bağırıp çağırdın ve sonra kapıyı açıp çıkmaya çalışmışsın ama nedendir bilinmez çıkamamışsın. Ne yapmaya çalışıyorsun sen ?"dedi.
Bende:"Bilmiyorum aslında tüm bunlar benim rüyamda gerçekleşti. O kapıdanda büyük ve simsiyah bir köpek yüzünden çıkamadım." dedim
 Bana acı acı baktı. Delirdiğimi düşündüğünü hissettim. Biraz sonra beni alıp bir yere götürdü. Evet burası bir psikologtu. beni dinlemeye başladı. Bana:" Daha önce böyle şeyler oldumu?" dedi.
Bende :" Evet ama daha önce hiç yerimden kalkmamıştım uykumda"dedim. Psikolog:"Tamam anlıyorum ."diyip eve gönderdi. Eve gelirken yağmur yağmaya başlamıştı. Arabanın biride çok süratli gelerek suyu benim üstüme sıçrattı. Eve gittiğimde üstümü başımı değıştirdim. Elimi yüzümü yıkadım. Bu sırada aynaya baktığım iliklerime kadar ürkmüştüm. Aynada rüyamda gördüğüm köpeğin arkamda olduğunu ve suratımı parçaladığın gördüm. Anneme birşey demeden hemen gidip yattım. Ancak korkuyordum. Tam uykuya dalacaktım ki salondan cam kırılması sesine benzer bir ses geldi. Çok korkmuştum. Hemen anne diye bağırdım. Annem telaşla:"Ne oldu oğlum?" dedi. Bende:" duymadınmı?" dedim. O'da:"Neyi?" dedi. Bende:"Tamam boşver rüya görmüşüm" derken o köpeği bu sefer annemin arkasında gördüm. Ne olduğunu anlayamıyordum. Ayrıca kafamın içinde sesler duyuyordum.

......
DEVAMI İKİNCİ PARTTA....