ALİ'NİN BÜYÜK SORUNU PART 2

Şimdi birinci adıma gelelim yapacağınız şey su : "ben şimdi bir muska yazacağım ve bunu asla üzerinden çıkarmayacaksın"
Yoksa tüm her şey boşa gider. Ali'ye nuskayi verdikten sonra annesine dönüp :" daha önce böyle bir olay oldumu" diye sordu. Anneside :" evet hocam babasının yaşadığı bir olay oldu."dedi.
Ve ekledi:" babası cinlerden bir çocuk öldürmüş ve onun canına karşılık babasını aldilar." Hoca ne olduğunu anlamıştı. Eve döndüler ve eve vardıklarında şaşkınlık içinde kaldılar. Eve hırsız girmis gibi geldi önce ama ne kapıda bir zorlama izi vardı nede çalınan bir şey .... Ama bir şey özellikle dikkatini çekmişti Ali'nin. Odasına gittiğinde çalışma masasının üzerinde bir kitap duruyordu. Ali o kitabın kendine ait olmadığından adı gibi emindi. Kitabı açtığında ne olduğu belirsiz simgeler ve resimler çıktı. Ali ürkmeye başladı. Annesi Ali'ye uyumasını söyledi. Ali uzun sure uyumaya çalıştıktan sonra derin bir uyukuya dalmıştı nihayet. Annesi Ali'yi tekrar kontrol etmek için gittiğinde odasında bulamadı ve çok endişelendi. Ali'nin telefonunu arıyordu. Ama Ali açmıyordu. Bir süre sonra kapı çalındi gelen Ali'ydi. Annesi telaşla neredeydin oğlum diyebildi ancak. Ali'de rüyamda birisi beni bir yere doğru çekiyirdu çok karanlıktı daha sonra acı çektiğimi hissetim ve uyandığımda kendimi alt sokaktaki harabe evde buldum. Noluyor bana anne??
Tekrar hocanın yolunu tuttular.......
DEVAMI PART 3 DE ......