CİNLER VE İNSANLAR PART 2

Saat 00:00'ı bulmuştu. Hemen kalkıp malzemeleri hazırladım. Ben cin çağırma duasını okuyordum Ali'de benden sonra tekrar ediyordu. Ali hiç inanmıyordu cin'in geleceğine çünki yaptığımız şeyler çok komik gelmişti O'na. Ben sesli bir şekilde selam verdikten sonra bir ses duyduk. Oses selamımızı almıştı. Çok korkmuştuk sonra Ali'yi sakinleştirmeye çalıştım. Az sonra ortamda şu diyalog gelişti;
Cin:"Beni niçin rahatsız ettiniz?"
Ali hemen lafa atıldı.
Ali:"Dedem eskiden cinci idi ve yaptığı bir hata yüzünden onu esir aldınız. Sizden tek istediğim onu bize geri vermeniz."
Cin:"Eğer yapılan hata düzeltilirse onu serbest bırakacağız." dedi.
Ben hemen lafa atıldım: "Ali sen ne yaptığını sanıyorsun? Bunun içinmi sürekli bana bu konuda ısrar ediyordun? Bu işler tehlikeli onlar bize musallat olabilir!" dedim ve tuvaletten bir ses geldi üst kat komple alev almıştı. Can havliyle kendimizi dışarı attık. Dışarı çıkar çıkmaz Ali evine doğru koşmaya başladı. Bende itfaiyeyi aradım. Ertesi gün evin yanan kısmında sağ kalan eşyaları topluyordum. O sırada Ali geldi ve "Dedemin yaptığı hatayı buldum!" dedi.

DEVAMI 3.PARTTA