CİNLER VE İNSANLAR PART 1

Her zaman ki gibi okuldan eve geliyordum. Ama farklı bir şey oldu bu gün. Çok sevdiğim bir arkadaşımla yürüyerek eve gidiyordum ( genellikle otobusle giderim bu arada arkadaşımın adını vermiyeceğim o yüzden burda Ali diyelim ) Ali bana hadi cinler hakkında konuşalım dedi. Ben de tamam dedim. Başladık cinler hakkında konuşmaya ben kendi bildiklerimi o da kendi bildiklerini sırayla birbirimize anlatmaya başladık. Ben ayrıca ona büyü kitaplarına da hayran olduğumu söylediğimde Ali'nin gözleri parıldadı. Ne oldu niye şaşkın bakıyorsun dedim o'da sen cin çağırabiliyormusun dedi bana. Bende daha önce hiç denemedim dedim. Hadi deneyelim diye ısrar etti bana. Ben ne kadar hayır olmaz desem de ısrar etti. Bende neyse ya nasılsa gelmezler ya dedim kendi kendime ve aliye dönerek tamam dedim. Gözlerinin parıltısı daha da arttı. Neyse gene iki üç gün sonra Ali yanıma geldi ve ne zaman yapcaz dedi. Ben de ne yapcaz dedim. Ali de cin çağırcaktık ya dedi. Ha tamam dedim. O günün akşamı için onu evime davet ettim. Gelmişti yiyip içip eğlendik. Sonra Ali'nin gözü kitaplığın en üstünde duran büyü kitabına çarptı. Istersen alabilirsin bakabilirsin dedim. Teşekkür edip hemen kitabi eline aldı garip sembollerle ve işaretlerle karşılaştı. Ben tabi açıklama yaptım çoğu yerde. Ali hadi cin çağıralım burda yaziyordur nasil gelecegi dedi. Bende aslında evet yaziyor dedim. Hemen ayağa fırladı. Kolumdan tutup beni çektikten sonra hadi lutfen onları çok merak ediyorum diyip durdu. Bende şimdi olmaz gece yarısı yapmamız gerek dedim sabırsızlıkla bekledik gece yarısını. O beklerken bana sürekli kitaptaki semboller ve işaretleri soruyordu ben de elimden geldigince açıklamaya çalışıyordum. Ve en sonunda saat 00:00 ı bulmuştu .....

Devamı 2. Partta